Herroepingsrecht

Annulering, Retour, Retourbeleid

Indien je een zending wilt retourneren dan heb je, wat de reden ook is, het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Het product moet dan ook binnen 14 dagen na de bestelling door mij retour ontvangen zijn.

Indien je wilt annuleren voordat de verzending is verzonden, neem dan zo snel mogelijk contact met mij op. Dat kan via de mail of telefonisch (info@yoniyoga.nl/ 050-2340111).

Indien je de producten reeds ontvangen hebt, dan kun je alleen retourneren indien de seals van gesealde producten niet verbroken zijn.
– Het retouradres vindt je linksboven op het verzendlabel dat je op jouw zending ontvangen hebt.
Indien je dit label niet meer hebt, neem dan contact met mij op voor het retouradres, of retour naar:
– UPS Access Point – Copy Right – Kerklaan 49, 9717HB (goedkoopste optie €3,74 (2021))
– Post.nl – Coop – Kerklaan 75, 9717HB Groningen
Zodra ik de producten in goede orde retour heb ontvangen zorg ik dat het volledige aankoopbedrag (inclusief eventuele initiële verzendkosten) naar je gecrediteerd wordt. Creditering gaat (meestal) via Mollie, en zal een aantal werkdagen, doch uiterlijk 14 dagen op zich laten wachten.

Mocht het product of sealing beschadigd zijn, of als er verdenking is op gebruik van het product, dan zal ik contact met je opnemen om de situatie te overleggen. Mogelijk betekent dit een beperking op de creditering. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Retourzending gebeurt op eigen verantwoordelijkheid. Kies je dus voor verzending zonder Track & Trace code en ontvang ik het pakketje niet, dan is er ook geen mogelijkheid op creditering.

Product ruilen
Wilt je jouw product ruilen? Dan is het het handigste om je huidige product, zoals bovenstaand (gedeeltelijk) te retourneren, en een nieuwe bestelling te plaatsen.